19 noiembrie 2014

In ce secol traim?

Bacaul este orasul meu natal. Am fost sunt si voi fi mandru de originile mele. Cand am plecat la facultate, in 1999, Bacaul era mult inaintea altor orase din Moldova. Oamenii erau mai deschisi, mai emancipati, mai bine platiti, mai bine imbracati, mai pretentiosi cu ei dar si cu administratia locala. Usor-usor toate acestea s-au sters si acum Bacaul pare incremenit in timp, in rutina.



Suntem in secolul XXI si iata ca la noi gunoiul menajer inca se strange cu lopata. Imaginea de mai sus am surprins-o zilele trecute. Ea arata delasarea autoritatilor dar si a locatarilor vis-a-vis de urbanizare. Nu poti sa maniputezi gunoiul cu lopata intr-un camion ce ramane deschis pentru ca fiecare arunca la tomberon cele mai ciudate lucruri care pot deveni bombe biologice daca, luate de vant, ajung la indemana copiilor. Primaria Bacau ar trebui sa faca ceva in sensul asta si sa gaseasca o solutie pentru modificarea topoganelor de gunoi de la blocurile turn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu